На головну > Новини > У Києві обговорили шляхи формування партнерських відносин громадськості та бізнесу в спорті


У Києві обговорили шляхи формування партнерських відносин громадськості та бізнесу в спорті




Міністерство молоді та спороту спільно з Спортивним комітетом та Національним олімпійським комітетом України продовжують серію навчальних лекторіїв для спортивних функціонерів, започаткованих минулого року.

Цього разу семінар, що 20 березня проходив в Києві на майданчику інноваційно-освітнього простору “ЦеХаб”, був присвячений формуванню партнерських відносин громадськості та бізнесу в спорті.

Від імені Міністра молоді та спорту Ігоря Жданова представників національних спортивних федерацій привітав держсекретар Олег Немчінов. Він побажав учасникам відкрити для себе нові шляхи співпраці зі спонсорами:

Міністр Ігор Жданов підтримує всілякі ініціативи пов'язані із залученням недержавного фінансування нашими федераціями. Минулого року ми провели спільно з нашими партнерами три подібних семінари. І думаю ви вже багато для себе відкрили”.

Посадовець з приємністю відзначив постійний ріст слухацької аудиторіїї семінарів та адресував окремі слова вдячності магазину “Цитрус”, який надав майданчик для навчання на волонтерських засадах: “Хочу подякувати нашим господарям за те, що вони першими показують спонсорські кроки і надають приміщення. Це теж підтримка наших ініціатив. ”

Про важливість проведення навчальних семінарів говорив й віце-президент НОК Равіль Сафіулін.

Очільник Спорткомітету Ілля Шевляк відзначив практичне значення отриманої інформація для розвитку національних федерацій.

Представники провідних компаній Head of Communications Department в IDS Borjomi Ukraine (Марина Соловйова),Corporate Communications Manager Proctor&Gamble Ukraine (Ольга Клименко) та PR-директор ТОВ «Нова пошта» Лілія Загребельна розповідали спортивним функціонерам як спорту зацікавити бізнес. Зокрема обговорювали основні канали комунікації між спортивними організаціями та бізнес- структурами та як бізнес оцінює спонсорських пропозицій.

Досвідом як залучити бізнесові-кола до підтримки заходів ділилися організатор міжнародного брейк-денс-фестивалю BattleSchool Владистав Салун, засновник спортивно-розважального комплексу X-Park Юрій Зозуля,генеральний менеджер організації Run Ukraine (Kyiv Half Marathon) Дмитро Чернецький.

Наприкінці заходу управляючий партнер MaksymchukSponsor ship Marketing Володимир Юрчук провів для учасників тренінг щодо формування спонсорської пропозиції,та комунікацію з партнерами.

 

dsmsu.gov.ua